Шановні словесники!

У свідомості людини освіту нерозривно пов’язано з такою формою навчання, як лекція (варіант: пояснення вчителя або викладача). Як виявилося, сьогодні транслювання навчального матеріалу – метод не найкращий, адже визначену програмою інформацію легко й швидко можна відшукати в Інтернеті!
Одне з найважливіших завдань сучасної освіти – навчити вчитися – школяра, студента. Звісно, з урахуванням сучасних підходів і з використанням найновіших технологій. Експерименти найзручніше проводити на самих собі, адже найкращий учитель той, у кому вічно живе учень.
Розміщені на цьому ресурсі теоретичні й практичні матеріали стануть основою фахових дискусій, обговорюватимуться на круглих столах, пропозиції щодо їхньої апробації та використання в шкільному навчальному процесі вироблятимуться в активній співпраці всіх охочих учителів (технологія collaborative learning), у групах (технологія сooperative Learning за методом Jigsaw), підкажуть теми актуальних проектів, створять підстави для генерування нових ідей із застосуванням прийому мозкового штурму (вrainstorming).
Іншими словами, подана у формі інтертексту фахова інформація сприятиме навчанню самого вчителя застосовувати популярну в світі педагогічну модель «перевернуте навчання», у якій засвоєння нового матеріалу (теорії) й організація практичних, інтерактивних занять міняються місцями.
Крім викладачів Інституту – філологів, участь у заняттях братимуть психологи, дефектологи, історики, викладачі мистецьких дисциплін. Спілкування з такими фахівцями створить можливості для забезпечення міжпредметних зв’язків і вчасних консультацій.
До співпраці запрошуємо вчителів української мови та літератури, іноземних мов, російської мови, зарубіжної літератури, курсу «література».
Орієнтовні теми для дискутування, обговорення на круглому столі, анотації тренінгів розміщуватимуться на сторінці «Оголошення».

Усі охочі можуть вносити пропозиції, пропонувати зміни
щодо змісту та форм проведення інтерактивних занять.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*